Inspiration och förebilder

Att ha en förebild tycker jag är viktigt för en person eftersom att det är utifrån det du kan få hjälp att bilda stil eller att hitta stöd. Spelar ingen roll vem det är utan mest att man har någon ibland som kan hjälpa när man känner sej vilse. Spelar ingen roll om det är mamma, pappa, en kändis, skådespelare, flickvän, pojkvän, lärare eller någon du mötte idag pa stan. Bara känslan att kunna se upp till någon är ganska härlig.
 
Jag har alltid sett upp till min älskade mamma som i alla lägen funnits där och hjälpt mej i alla lägen. Jag tycker hon har hjälpt mej med alla mina värderingar även fast jag skapar alla på mitt sätt har hon ändå inspirerat mej. Hon är stark på alla sätt och hjälper många andra människor mitt i vardagen, det för mej är någon att se upp till och hon har aldrig sökt massa uppmärksamhet, hon behöver inte ens ha ett tack utan vet att det hon gjorde var bra.
 
Som andra har jag såklart kändisarna; Justin Bieber, One Direction, Olly Murs och Ed Sheeran. De alla har ju såklart sina för- och nackdelar då vissa har hittat lugn i droger och andra inte. Dock tycker jag om allas historia och jag finner tröst i deras musik. Jag tänker inte rabbla upp hur alla blivit kända och exekt in i varje detalj jag ser upp till dem, men ni förstår nog.
 
Sen är det bloggvärlden. Inom bloggvärlden har jag haft svårt att hitta en blogg som jag skulle kunna sitta och läsa dag in, dag ut, men jag har lyckats hitta två. Det är Keela och ANNAWII. Jag tycker att deras sätt att nå ut till världen är annorlunda och jag vet inte men jag tycker de är ganska unika faktiskt. Vist, ANNAWII precis som många andra bloggar om mode, men hon är ändå något extra men Keela sticket istället ut enligt mej då hon inte är bara fotograf eller bloggar om mode. Hon är störtcool precis som hon är.
 
Det viktiga med förebilder är att våga stå för dem också och inte låta någon annan trycka ner dej för att det är "fel" att tycka om eller se upp till en viss person eller grupp.
 
Kategori:
Anna Betlehem:

oj tack så mycket!

fashion:

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

VERONICA - modeblogg:

SÅ läsvärt, riktigt bra skrivet :) Ha en underbart fin fredag, hoppas du får en bra helg! Kram!

Svar: Tack, vad glad jag blir att du tycker om inlägget! :DDetsamma till dej Veronica! :)
Nalliiz

Millan:

Vilket fint inlägg! Det värmer mitt hjärta att jag är en förbild för dig - och du ska veta att du är en för mig.
Vi kan alla lära av varandra oavsett ålder, kön eller bakgrund. Du har så rätt i ditt inlägg - älskar dig!

Svar: Älskar dej med mamma! <3
Nalliiz

Kommentera inlägget här: