Idioter...

Igår vid stranden efter att jag kommit hem från Bråvala och mormor & morfar
 
Det är klart värt att ha sina stunder där man får veta vilka som är ens riktiga vänner. Jag har litat p åmånga människor och mång har vänt sig om och snackat , vilket altid tar på mej, dock har inget tidigare sårad så mycket som detta. Några som jag trodde var mina riktiga vänner har sagt till mitt x att jag varit otrogen mot honom när vi var tillsammans. Då är det en i gruppen som sagt att jag höll på med honom och massor där på, när jag säger emot får jag höra "vi var aldrig bra vänner", "varför ska jag tro på dig?" och att vi två berättar olika historier. JA MEN VAFAN DE FATTAR INTE! Jag skulle aldrig riskerat mitt förhållande och är grovt emot otrohet. De känner mej inte. Jag vet att jag inte ska ta åt mej eller bry mej men det är så otroligt jobbigt när det är en lögn som förstör mitt liv. Vissa killar är verkligen äckel och jag trodde verkligen aldrig att det skulle komma lögner som detta om mej.
 
Inte nog med det utan att höra "vi var aldrig bra vänner" är ju något av det hårdaste man kan säga när jag berättat om allt för dem. Jag undrar hur man kan tänka som de gör eftersom att personen som hittat på allt tycker illa om alla i gruppen och de pratar inte med varandra. "Nä men vi litar på honom istället för på Jenny som faktiskt umgåtts med oss etc"... Riktigt roligt.
 
Och som ännu mer salt på såren så har L slutat prata med mej helt. Inte ett ord fån honom och det tar nog lika hårt. För han lovade så mycket, lät mej hoppas så länge och nu skiter han i mej. Hur värdelös kan man inte känna sej? Jag har fått hopp och blivit lovad i 10 månader att det skulle bli nåt, men på en vecka har han läst meddelanden men inte svarat, lovat mer när han svarade en gång, men sen dog det. Så otroligt roligt!
 
Så om det finns frågor om varför jag inte bloggat är det för att jag mått apa och inte haft tid med tanke på bråvalla. Tack för mej och håll er borta från idioter!
Kommentera inlägget här: