Valborg

Bild från Köpenhamn, tycker den passar på något sätt.
Okej, så jag vet att det är valborg idag och tack vare Mathias vet jag även att det ska vara kungens födelsedag idag. Hur som, jag vet att jag valt att mer eller mindre vara själv ikväll men det känns så tungt. Mathias sa att det skulle vara kul om jag kunde komma och vara med när de ska festa ikväll. Dock känner jag inte för att umgås med allt för många idag. Nä, valborg suger.
Jag har i alla fall lyckats få ordning på lägenheten, eller en tredjedel av den haha! Får se om det blir så fint att jag fotar eller om jag skiter i det.
Bilder från min lunch idag med två av mina närmaste och mest älskade vänner kommer senare. Jag har glömt fota när jag ätit med andra..
Kategori: Dagbok Taggar: Köpenhamn, Valborg;
Vilma:

Är nog också ensam idag, men det kan vara skönt ibland det med

Svar: Ja men alltid lite tråkigt när alla vänner har fullt upp :/
Jenny

Kommentera inlägget här: