Gjorde min dag

God morgon!
Jag är först på jobbet och väntar på att Rhyds Glas ska komma och fixa speglarna, eller om det var målasna som skulle komma och måla.. Men iallafall, sen kommer en av mina chefer som sagt och en av mina UAs, WEI!
Men till rubriken, idag vaknade jag av larmet helt skakig och vet inte varför. Jag åt frukost och fixade mej innan jag tog 10 minuters vila och sen gick till bussen. När jag är en liten bit från bussen slutar den blinka inåt och är påväg att åka så jag tänkte "jag tar bara nästa, inte hela världen". MEN så åker det en annan buss förbi så den hinner inte svänga ut så jag hann. Jag säger då till den kvinnliga busschauffören "vilken tur" varpå hon skrattar lite kollar mej i ögonen och säger "jag brukar säga att tur kommer till de som förtjänar det" med ett leende. Denna människa gjorde min dag! Jag flög fram med ett leende efter det, kände mig så lätt och lättad.
Ska se om jag skriver senare när jag kommer hem, ska sätta mej en stund.
KRAM!
Kommentera inlägget här: