Jobb till 02:30

Bild från INSTAGRAM, vet inte varför sen blir så konstig...
"God morgon"! Jag har varit vaken några timmar redan men känner mej helt zombie.. Jobbade i natt och det var otroligt roligt! Jag träffade världens bästa medarbetare där! Förutom att hon inte har Facebook, instagram, aldrig drucken en Chai Latte eller visste vad tumblr var så är hon magisk haha. Hon fick en hel lista av mig vad hon skulle göra innan vi träffades igen haha! Hon gjorde kvällen igår.
Dock vaknade jag med huvudvärk och en klump i magen idag. Huvudvärken var för att jag pressade mig vaken med lite mer energi än vad jag hade och klumpen i magen för att jag har en kompis som stänger mig ute och jag vet inte varför. Jag har inte ork att fråga för sist blev hen lack så jag funderar på att skita i det. Dock mår jag apa när jag inte får svar..
Erika:

Ha ha
Ja jag har en del att ta igen! 😝
Tack för en superkväll. Du är en fantastisk tjej, och med ditt driv och personlighet kan du komma vart du vill i livet!
Din mamma och pappa har en dotter att vara STOLT över.
Kram Erika

Svar: Haha jadu ;) Tack Erika! ❤
Kram!
Jenny

Kommentera inlägget här: