Nytt!

Yoho!
Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mej. Jag har fixat lite med bloggen! Jag har tagit bort, lagt till och redigerat kategorier. Träning heter nu istället JTfitness, Style och inspiration har fått alla bilder med smink och Photoshoot är ny då jag har planer att fotografera andra än Simone också.
Hade jag skapat en blogg med endast fokus på träning skulle den hetat JTfitness av många anledningar, men därför är kategorin JTfitness.
Jag ville dra ner lite på alla min tusen olika kategorier och insåg att jag inte ens använder smink-kategorin längre, så den fick slås ihop med style och inspiration.
Jag har pratat om att fotografera mina vänner och jag har massa idéer om hur de ska se ut, så det blir ju inte bara Simone som blir fotad och därför ändras bara rubriken till Photoshoot. Även fast hon är magiskt bra!
Jag blir ju helt uppe i varv när jag tycker att jag har en bra idé haha!
Men ska sova nu!
God natt!
Kommentera inlägget här: