MIN pojkvän

Hello!
Nu kommer en hyllning till en människa som har tagit en stor del av mig till det bättre. MIN pojkvän. Han har ett hjärta av guld och är helt magisk. När jag drömt mardrömmar har han lagt sig hos mig, han ser till att jag mår bra och på något sätt mumlar vi när vi kommunicerar. Han får mig alltid glad, han håller mig när jag gråter och han skrattar med mig och mot mig. Jag skulle inte stått utan honom. När jag mådde som sämst efter allt med mitt x tog MIN pojkvän mig i armarna. Vi va inte ens tillsammans när han fick mig att stå efter allt. Han va min vän som jag berättade allt till, som jag skrattade med och tränade med.
Jag är så lyckligt lottad som fått honom! HAN med stort H.
Nu ska jag sätta mig med lite planering, så vi hörs imorgon!
Kram!

Kommentera inlägget här: