Mina secrets

 
Hello!
Nu under 4 dagar har jag lovat att berätta en himla massa saker men inte hunnit.. Så jag tar det nu!
För det första har jag fått en lägenhet som jag kommer flytta in i 2/12. Jag vet att ni tänker samma som jag gjorde först; "det är ju jättelångt kvar" Men det är ju inte det! Med tanke på allt förarbete man ska kirra innan man flyttar så är jag glad att det är ett tag kvar haha! Men aa så det va ena saken..
Den andra är att jag var i Paris i helgen! Helt magiskt! Jag och Mathias åkte, som hans 20-års present, till Paris och till Disneyland! Jag är verkligen jättenöjd med hela resan! Jag köpte lite muggar och så till lägenheten, och det absolut värsta hände.. Jag tappade väskan och ena koppen fick en spricka och tappade en bit av kanten.. Men den är fortfarande fin så kommer typ ställa pennor i den haha!
Bilder kommer ju såklart senare!
Jag ska dock plugga hela kvällen/natten, wei!
Men skriver mer sen!
Zyllah:

Gud va härligt att flytta hemifrån. Jag kan inte längta mer tills jag också ska göra det om något/några år. <3

Svar: Ja det är verkligen en magisk känsla! ^^
Jenny

Kommentera inlägget här: