Wow-moment

Hello! 


Japp där kom den gamla frasen tillbaka. 

Jag tänkte slänga in ett litet inlägg om en tjej jag såg idag, det är egentligen två jag höja. Och en kvinna. Men vi börjar med en i taget hehe. 
Den första tjejen satt på Espresso House idag när jag köpte min kaffe och var så vacker så det varvtalet sjukt. Hon hade en underbar stil och velade otroligt cool hela hon. Wow. Sen var det baristan på Espresso House som hade en magisk energi och en underbart leende! Sista är en kvinna som var på hotellet. Hon var där med sin man och sin hund, hon var så otroligt glad, lugn och otroligt trevlig! Dessa tre är människor som jag vill tro att Gud satte på jorden för att vi behöver träffa/se/möta dom. 

Wow! Bilden är lånad från weheartit, men den ä lika stylish som den första tjejen. 

Kram!

Kommentera inlägget här: