God natt?

Hej! 


Ja eller god morgon för vissa! 
Detta var mitt första nattpass, gick bra för att vara första själv! I all detta jobb har vi uppgiften att vika handdukar och tvätta, mina kollegor brukar då sätta på podcast eller musik. Jag hatar ju pods men va inte heller sugen på musik, så jag gav pods en chans. Jag googlade upp de mest populära i Sverige och detta är en väva dom. "From the heart" med Yoga Girl. Hon tar faktiskt upp mycket bra saker, mycket saker som jag inte har (barn, yoga, so on) men det hon säger om de sakerna är så vettiga. Jag kom på mig skälv några gånger stå och prata med handdukarna om det hon sa i podden. Otroligt nöjd! Ska ta den ikväll/inatt också. 

Jag ska äta frukost med Honom, när han vaknar, och sedan sova. Försöker få in en sömnrytm..
Kram!

Kommentera inlägget här: