Lax

Hej! 


Var helt död imorse efter alldeles för lite sömn.. men tog mig upp ändå. Jag skippade gymmet och bytte aldrig väskan, men åt lunch med Honom. Efter det har vi egentligen bara legat och myst till film och serier. Jag lagade mat till mig, han hade redan ätit. Jag lagade panerad laxfilé med sötpotatis, färskpotatis, morötter, sallad och guacamole med citron till. Det blev så galet gott! Ska absolut göra det igen! 
Jag delade laxen så det blev 2 filéer, panerade den och stekte den. Sötpotatisen och morötterna körde jag i ungen med olja och kryddor, potatisen kokade jag bara och guacamolen gör jag som vanligt med krydda och avokado. MUMS! 

Jag ska dricka en himla massa vatten och hoppas att jag orkar hålla mig uppe ett litet tag till haha!

Sanna:

Såg jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

Svar: Det var verkligen jättegott! ^^
Jag kommer inte in på din blogg :(
Jenny

Kommentera inlägget här: