Hallongröt 👅

Hello! 

Tvingade mig att vakna imorse nĂ€r Han gick upp, tur va vĂ€l det. Fick mail frĂ„n BorĂ„s som sa att lĂ€genheten vi önskat oss tyvĂ€rr hyrdes ut till nĂ„gon annan.. den va sĂ„ otroligt fin sĂ„ det sög.. 
Men men, dumt att grĂ„ta Ă„t spilld mjölk eller vad man sĂ€ger, bara ta nya tag och fortsĂ€tta söka. 
Jag sitter pĂ„ gymmet och svĂ€rtas som en gnu, ska köra ben idag sĂ„ har sprungit och cyklat och nu börjat med nĂ„gra smĂ„ övningar innan det riktiga kommer (squats). Men som start pĂ„ dagen kokade jag hallongröt! SĂ„ otroligt gott! Jag har ju tyvĂ€rr bara frysta hallon eftersom att de fĂ€rska tog slut i helgen. SĂ„ om man slĂ€nger ner de frysta hallonen i varma gröten sĂ„ tinar de, GULD! 
Äh ska fortsĂ€tta, skriver senare! 
Kram!

ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh sĂ„ trevligt med gröt, har inte Ă€tit det pĂ„ flera herrans Ă„r. Suck. Jag beklagar att ni inte fick lĂ€genheten, vi söker ocksĂ„ nytt boende, och det Ă€r ju verkligen en himla djungel.

Tack för din peppande kommentar, jag hoppas vara tillbaka pÄ benen pÄ nolltid!

Svar: Åh det Ă€r ju sĂ„ gott! Du kan ju göra overnight oats, det Ă€r som kall havregrynsgröt, otroligt gott!Tack, ja det Ă€r otroligt svĂ„rt och den lĂ€genheten var allt vi hade hoppats pĂ„ :(

<3
Jenny

Kommentera inlÀgget hÀr: