As I call it "babylycka"

Idag har jag upplevt en dubbel "babylycka". Jag känner att vissa saker jag får blir mina "bäbisar" och idag fick jag ett par nya låga vita converse (love), det är första "babylyckan", den andra lyckan är en ny häst i stallet! Han är den mysigaste jag träffat och helt underbar! En av ägarna tycker jag kan rida in honom när han mår bättre, just nu har lite problem med ryggen, halsen och ena hoven. 
Vallacken som kommit till stallet påminner om min första häst, Rejran (Very Rare). Hon var en travare som jag red in när jag kom hit (7 år), hon lämnade livet för några år sedan och hon var mitt liv den tiden. Pojken som står i stallet nu påminner om henne. Hoppas vi kan få samma kontakt.
Fler bilder på conversen kommer :)
 
 
Tess:

Vad härligt att du är glad! :) Kram

Svar: Aww tack!Otroligt fin blogg du har tess! :)
Nalliiz

sofia:

rider du?/ har ridit? det viste jag inte

Svar: Jag red i kanske 3-4 år när jag var yngre :)
Nalliiz

ida:

men den lyckna man får när man får nya converse är ju speciel!!❤

Svar: Den är ju underbar! ^^
Nalliiz

♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥:

Har också ett par hemma, stromtrivs i dem!:)

Svar: Jag går i ett par från förra sommaren dagligen, de är något magiskt med converse ^^
Nalliiz

JOHANNA:

Fin blogg! :-)

Svar: Tack så otroligt mycket! :D
Nalliiz

ida foto. ♛:

så snygga!

Svar: Vist är dom ^^
Nalliiz

LYFTMER:

Yay va kul med den nya hästen!
Och jättesnygga skor också! :D

Svar: Tack så himla mycket :D
Nalliiz

LYFTMER:

Yay va kul med den nya hästen!
och jättesnygga skor också! :D

Sv: Visst, dem har verkligen lyckats förändra sig själva!
Tack så mycket! :D

Svar: Ja, det har dom verkligen :)
Nalliiz

KMStyle:

ett par nya converse är aldrig fel!:)

Svar: Det är ju inte de ^^
Nalliiz

Jessica:

Så snygga :)

Svar: Vist är dom :D
Nalliiz

Kommentera inlägget här: