"Nu är vi inte klasskompisar längre, nu är vi bara vänner på riktigt"

Min underbara vän Mathias sa dessa fina ord till mej när vi var ute efter studenten när vi alla hade börjat förstå att vi faktiskt tagit studenten! Han var här igår och umgicks, jag lärde honom spela stress haha!
Han tog dessa normala bilder när jag packade upp presenterna jag fått! 
 
Livet är inte en dans på rosor och det märkte jag idag igen. Även fast det är underbart väder, jag hade jättekul igår och fått ett nytt jobb lämnade en nära vän mej. Han förlorade livet imorse och det gör ont. Det är en hund jag försöker berätta om, men för mej var han inte en hund utan en variant av lillebror och familjemedlem. Max hade nästa förblödit när han kom till veterinären imorse och man kunde inte rädda honom. Varenda sekund utan hans irriterande skällande, mysiga respekt och fina närvaro är rätt tung. Saknar honom djupt!
Kommentera inlägget här: