Tankesätt

Hej!


Jag har äntligen börjat landa i tänkesättet att inte längre springa efter allt det där fina som alla andra har utan njuta av det jag har hos mig istället. Jag har länge kännt att jag vill ha det fina huset, snygga bilar, dyra kläder och egentligen inte behöva bry mig om pengar tillslut. Men under några dagar nu har jag hunnit tänka på just det, i samband med flytten. Jag vill inte längre ha den lyxiga, jag vill ha det fina. Jag vill ha min familj, en frisk familj, en glad familj och sen är jag glad att jag har allt det fina utöver min underbara familj. 
Jag ville få ut detta inlägg här eftersom att jag nästan konstant tänker på det. På hur lyckligt lottad jag är som är där jag är och som har det jag har. Att jag är frisk. 
Kram!

Anonym:

Så fint 💖 Att vara tacksam ger ännu mer att vara tacksam för

Svar: Ja precis ❤️
Jenny

Kommentera inlägget här: