Torsdag

Hej! 

Det blev ingen Emilia igår så jag och Han kollade på film och på en dokumentär om kost, det var otroligt intressant och mysigt. 
Idag startade jag dagen men en underbar melonsallad, en kopp te och ris. Min melonsallad har torkad skinka, hallon, blåbär och vattenmelon, helt godis! 
Efter maten, där vi även firade att Han kommit in på skolan i höst, hade vi en liten visning i lägenheten. Jag hade hoppats att min hyresvärd skulle höra av sig och visa den, men det gick bra ändå. 
Jag ska snart mer till jobbet, jobbar tre dagar denna helg, och går av 15.00 på lördag. Guld! 
Kram!

Jessica Högberg:

Fy så gott!

Svar: Haha ja det va underbart ^^
Jenny

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Så gott det såg ut

Svar: Det va magiskt gott ^^
Jenny

Kommentera inlägget här: