Mina underbara 3 dagar

Hej! 


Ja har varit dålig på bloggandet. Har jag dåligt med bilder, tid och ork tyvärr. Men alla ska ha våra dalar för att kunna ha våra toppar. 
Jag tänkte iallafall köra en liten uppdatering nu. 
I fredags och lördags jobbade jag, så då gjorde jag inte mycket på dagarna. Sen i söndags var vi hos Hans föräldrar på lunch och kollade i Hans farmors hus om det var något vi kunde ta för underlätta hennes flytt (hittade en söt servis). Sen på kvällen åkte jag till Emilia för att ha en myskväll med henne. Vi åt tacos, kollade på film och hade massa mys. Hon är så underbar människa! Igår jobbade jag men åt tacos med Honom på kvällen och kollade på Wall-E. 
Idag åkte vi till storstaden för att gratta min älskade farmor! Så vi träffade många av hennes väninnor, åt mat och fikade. Nu är vi istället påväg till farfar och ska sedan få skjuts hem av min far. Otroligt snällt. 
Vi hörs ikväll när vi kommit hem. 
Kram! 

Kommentera inlägget här: