Benpass

Hello! 

Jag tror jag dör av trötthet haha! Träningsvärken imorgon kommer vara från en annan värld, precis som den jag har från igår. Det är så otroligt skönt! 
När jag va sjuk hann jag verkligen sakna att svettas som en gris, känna mjölksyra och bli sådär löjligt trött. ÄNTLIGEN kan göra allt det! 
Men jag tänkte iallafall ta upp lite om mitt underbara benpass idag! Så här ser ni vilka övningar jag kör, varenda en maxar jag antingen vikt eller repetitioner. Blir lika jobbigt på båda. Men idag körde jag en blandning. En övning som jag kör med lite mer avancerad knep är "Humps". De gör kag nämligen med benen på en halvboll och med ett band runt benen för att sedan när jag trycker upp höften trycka isär knäna. Den mjölksyran sitter fortfarande kan jag ju säga haha! 
Hoppas ni har en underbar tisdag! 
Kram!

Kommentera inlägget här: